Tények a valóban egészséges életmódról és táplálkozásról - tudnivalók és praktikák

Rakott krumpli

Tartalomjegyzék

Rakott krumpli

 

Teljesen teljes rakott krumpli

A rakott krumplihoz szép sorjában telepakolunk egy sütőtálat a következő rétegekkel:

Egy sor felkarikázott vöröshagyma
Egy sor héjában főtt, meghámozott, felkarikázott kifliburgonya
Egy sor “tojás” kurkumával és fekete sóval jól elkevert, felkockázott tofu
Egy sor burgonya
Egy sor kolbász (alább részletesen)
Egy sor burgonya
Tejföl (alább részletesen)

Kesutejföl:

áztatott vagy tíz perc alatt előfőzött kesudiót összeturmixolunk kétszeres mennyiségű vízzel, megy még hozzá fekete só, só, bors, sörélesztőpehely és citromlé

 

Rakott krumpli

A kolbász:

Két csésze tönkölyt sós vízben megfőztem. Egy negyedét egy marék napon szárított paradicsommal krémesre turmixoltam, hogy összefogja a masszát. Fűszereztem paprikával, fokhagymával, sóval, borssal, köménnyel és majorannával, pici citromlével. Hurkákat gyúrtam belőle, vízbe áztatott rizslapokba csavartam, 15 perce “szikkasztottam” a sütőben alacsony hőfokon.

Akinek van kedve, ideje, lehetősége, burkolja fóliába (hogy a füstölés során keletkező kátrány ne szálljon bele) és füstölje meg. Mi horgászoknak szánt füstölővel dolgoztunk. Akinek erre nincs lehetősége, az használjon ízesítéshez füstölt paprikát vagy folyékony füstöt.

Az összeállított tálat 120 fokon 30-40 perc alatt összeérleljük a sütőben és jó étvággyal elfogyasztjuk.

 

Megosztás:
Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: email
Email
Témánál vagyunk
Ezek is tetszhetnek még
pesto (téné, vegán)

Hozzávalók: Egy marék kesudiò Fél marék fenyőmag Egy csokor bazsalikomlevél 3 gerezd fokhagyma, apròra vàgva 1 ek sörélesztőpehely Sò, bors Pàr ek víz (a legjobb,

karfiolvaj (téné, vegán)

  Persze nem lesz vaj ízű. Karfiol ízű lesz. Viszont nagyon finom. 200 g főtt karfiol 1 ek főzővíz 2 ek növényi tej 1 gerezd

Növényi étrend pajzsmirigy panaszok esetén

Egyre többen nyitottak a növényi alapú étrend iránt, ugyanakkor nem árt tudni, hogy bizonyos betegségek esetén némi finomhangolásra lehet szükség. A teljes értékű növények antioxidáns-,