Tudományos háttérrel megalapozott tippek, receptek és praktikák teljes értékű növényi táplálkozás követőinek

teljes értékű növényi házi kolbász

Tartalomjegyzék

teljes értékű növényi házi kolbász

Csak pár hozzávaló és máris kész az igazán finom, szeletelhető kolbász, fogyaszthatjuk nyersen – katonázáshoz, de rakott krumplihoz is remekül passzol.

teljes értékű növényi házi kolbász

Hozzávalók:

200 g dió

50 gramm aszalt paradicsom (nem olajban eltéve, ha szárítottat kapunk, egy órára áztassuk be vízbe a felhasználás előtt – ha nem kapunk, 2 ek paradicsompüré is megfelel helyette)

2 gerezd fokhagyma

egy ek sörélesztőpehely

só, bors, füstölt paprika (vagy fűszerpaprika és egy kevés folyékony füst)

 

Kapjuk elő a késes betétű robotgépet. Nem kell nagyon nagy teljesítményű. Dobjuk bele a fokhagymát és az aszalt paradicsomot (ha pürét használunk, akkor a fokhagymát a dióval daráljuk meg és utólag, a fűszerekkel adjuk hozzá a paradicsomot), és daraboltassuk fel morzsára, nem kell, hogy krémes legyen. Ekkor dobjuk hozzá a diót is, és addig daráljuk pulzálva, ameddig morzsás nem lesz. Ne daráljuk túl! Végül fűszerezzük meg és keverjünk egy utolsót. A masszában látszódjanak a hozzávalók!

A masszából sütőpapír segítségével formázzunk hosszú rudat és tegyük a hűtőbe legalább egy órára. Ez után fogyasztható, szeletelhető.

 

Megosztás:
Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: email
Email
Témánál vagyunk
Ezek is tetszhetnek még
thai vörös curry vegán, teljes értékű

  A curryhez felhasználhatunk bármilyen zöldséget, amit szeretünk vagy éppen otthon megtalálunk. Ezeke kívül szükségünk lesz egy jó fajta vörös curry pasztára (ezek tartalmazhatnak hozzáadott