Tudományos háttérrel megalapozott tippek, receptek és praktikák teljes értékű növényi táplálkozás követőinek

thai vörös curry vegán, teljes értékű

Tartalomjegyzék

thai vörös curry vegán, teljes értékű

 

A curryhez felhasználhatunk bármilyen zöldséget, amit szeretünk vagy éppen otthon megtalálunk. Ezeke kívül szükségünk lesz egy jó fajta vörös curry pasztára (ezek tartalmazhatnak hozzáadott olajat is, így “sárga lámpás” élelmiszerek”), mogyoróvajra (amit mogyoróból késes betétű robotgéppel is elkészíthetünk, és kókusztejre, amit akár kókuszreszelék és víz összeturmixolásával magunk is előállíthatunk.

Két adaghoz kell:

400-500 g vegyes zöldség (paprika, répa cukkíni, hagyma, póréhagyma, gomba, kínai kel, mángold, stb.)

egy ek thai vörös curry paszta

2 dl növényi tej (a legjobba kókusztej, de bármilyennel készíthető

egy ek paradicsompüré

2 ek mogyóróvaj

szójaszósz

Opcionális: lime leve, citromfű, apróra vágott csili, gyömbér, fokhagyma

a tálaláshoz citromlé, újhagyma, teljes kiőrlésű rizs

 

A zöldsggeket egészen röviden roppanósra pároljuk kevés vízben. Szírjük le a vizet tegyük félre a zöldségeket. A vizet tegyük vissza a lábasba, fűszerezzük meg mindazzal, amit használni szeretnénk, öntsük fel a tejjel és forraljuk 5 percig. Ha a szósz kicsit besűrűsödött, adjuk vissza hozzá a zöldségeket és tálaljuk!

Megosztás:
Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: email
Email
Témánál vagyunk
Ezek is tetszhetnek még
tojásos nokedli (téné, vegán)

  Tojásos nokedli Számomra az egyik legemblematikusabb tavaszi fogás. Emlékszem, amikor gyerekkoromban végre megjelent a kofáknál a saláta, és elkészült ez a finom étel, amit

teljes értékű snickers szelet

Ez amolyan igazán finom, megalkuvás nélküli sütemény. Cserébe elég kalóriadús, úgyhogy óvatosan az élvezetekkel. Az étcsokoládé “sárga lámpás” élelmiszer! Az eredeti recept Steiner Kristóf szakácskönyvéből