Tények a valóban egészséges életmódról és táplálkozásról - tudnivalók és praktikák

Veganuár után téné február – csatlakozz a kihíváshoz

Tartalomjegyzék

Sokan most ismerkedjenek a ténével és tesznek szert első tapasztalataikra vagy vágnak bele újra/sokadszorra. Mások pont mostanában bizonytalanodnak el, hogy hogyan tudnának valóban egészséges növényi étrendet folytatni.
Ezért kettős felhívást intézek Hozzátok!
– Februárban törekedj a 100% teljes értékű növényi étrendre (csak teljes értékű gabonákat, hüvelyeseket, zöldségeket, gyümölcsöket és magvakat fogyassz).
– A “vén rókák” pedig osszanak recepteket, tudást, tippeket, bármit, ami segítség lehet, építsük együtt az étrendet és erősítsük magukat és egymást.
Mi is különös hangsúlyt fektetünk majd a “zöld útra” februárban és igyekszünk összeszedni azokat a cikkeket, írásokat, melyek orientációt adnak.
A felhíváshoz lelkes felkiáltással itt lehet csatlakozni: https://www.facebook.com/groups/477913146579560/
Veganuár után téné február - csatlakozz a kihíváshoz
Megosztás:
Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: pinterest
Pinterest
Megosztás itt: email
Email
Témánál vagyunk
Ezek is tetszhetnek még
Rakott krumpli

  Teljesen teljes rakott krumpli A rakott krumplihoz szép sorjában telepakolunk egy sütőtálat a következő rétegekkel: Egy sor felkarikázott vöröshagyma Egy sor héjában főtt, meghámozott,

pesto (téné, vegán)

Hozzávalók: Egy marék kesudiò Fél marék fenyőmag Egy csokor bazsalikomlevél 3 gerezd fokhagyma, apròra vàgva 1 ek sörélesztőpehely Sò, bors Pàr ek víz (a legjobb,

karfiolvaj (téné, vegán)

  Persze nem lesz vaj ízű. Karfiol ízű lesz. Viszont nagyon finom. 200 g főtt karfiol 1 ek főzővíz 2 ek növényi tej 1 gerezd